STÄDA...

..ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS jag verkligen hatar det ,kan verkligen inte komma på något för tillfället som jag tycker är jobbigare usch! och eftersom jag nästan ALLTID stökar ner så blir det mkt städning. Eftersom våran städare nte kmr nu på sommarn så blir det lätt stökigt här hemma men idag blir det stor städning + packning åker nämligen till gällivare,narken imorn ska bila tar ca 12 timmar.ånej nu har jag kommit på vad jag tycker är jobbigare än städning nämligen att sitta instängd i en bil hela dan. Vissa kanske tycker att det kanske är rätt så skönt men inte jag . Kan  inte göra någonting närr jag är i bilen. Blir åksjuk så himla lätt. I 12 timmar ska jag sitta och inte göra någonting i en jädrans instängd bil! aaah ursäkta för det här klagande inlägget menmen..nu måste jag fortsätta städa hejrå :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0