ÄNTLIGEN SOL!

tjosan allihopa ligger ute på gräsmattan och njuter av solen som äntligen har kommit fram självklart är laptopen nåta gamla starlet tidningar och "en oväntad semester" med mig här ute.
Igår hade jag och emmi lite torkebrist så vi drog iväg till vällingby och fick lite nya inköp. Jag köpte ettpar mjukisshort med blommigt tryck och ett blommigt linne från gina, pilot solisar o favvo örhängen från topshop :D. Sedan var vi även ute och sprang en runda (okej, joggade) gud vad jag kände mig duktig då även fast v inte sprang så långt. Efter det blev diet ett dopp i det iskall vattnet!
Men nu måste jag vända sida och lägga mig på rygg så att jag inte bränner mig hah!
  ha en bra dag och njut av det underbara vädret vi  vet aldrig hur länge det varar!

Kommentarer
Postat av: malin

(svar) Hheh, ok! :P

2008-06-26 @ 21:50:05
URL: http://malzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0