FOTBOLL/GYMNASTIK

hey baberiba :) Har just kollat på fotboll (EM) matchen holland mot frankrike. Holland vann med hela 4 -0 synd tycker jag hejade på frankrike :/. Men lite otur hade frankrike  dem skulle egentligen ha fått straff (det här är inte bara nått jag tycker) när holland gjorde hands i straff området. Men jag antar att holland förtjänade att vinna.
Imorgon 10 i 6 är det svergie-spanien det får ni inte missa!
idag har jag mest tagit det lugnt kl 5 hade jag träning (för er som inte vet tränar jag gymnastik i järfälla gymnasterna
 3 ggr/veckan). Vi hade nog den mest jobbigaste uppvärmningen jag har känt av på länge! Efter uppvärmningen skakade hela min kropp för att jag hade ansträngt mig så mkt!
vi körde bakåt (dvs flickisar, saltosar osv) Jag fick lov att möta min rädsla att göra salto(bakåtvolt) från trampett där jag tidigare har slagit i ansiktet i plinten. Det tog ett tag men till sist körde jag till och med utan pass :D
I slutet av träningen tog vi det lite lugnt  och körde spiken man ska spika (stå helt still) efter( allt från ljushopp till skruvar)
jag var så usel på det, kunde knapp spika ett ljushopp tror till och med jag kom sist i våran lilla tävling ;O :)

Förlåt för det långa inlkägget vet inte vart allt det här kom ifrån hah :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: härligt att du gillade den :)

2008-06-13 @ 23:14:35
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0