GLAD MIDSOMMAR + GRATTIS MAMMA

Som alla nog vet är det midsommar afton idag det är inget direkt som vi firar så stort i min familj men det kan ju alltid vara kul att gå ner och kolla på midsommarstången och köpa polkagrisstänger etc etc hah :). Men idag firar vi min mammas 45 års dag;GRATTIS! Min mamma älskar den här beggin you fore mercy låten så jag köpte skivan rockferry med duffy till henne hon blev riktigt glad! :) så det är den skivan som har spelats hela förmiddagen här.
om typ en timme lr nåt kmr ana hit. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar som vanligt på nåt kul :D Hon ska sova över här. Så hon kmr vara här på våran lilla släktfest ikväll, undrar om hon kmr stå ut hihi ;)'

Hur som helst allihopa HA EN BRA MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: malin

Hade du en bra midsommar? :) kram <3

2008-06-21 @ 14:00:07
URL: http://malzzis.blogg.se/
Postat av: äna

klart ja stod ut det va ju skit kul när vi körde kubb haha och sen den där "köttförsmage grejen" som vi gjorde (vill inte gå in på den just nu haha!)<333

2008-06-23 @ 21:52:34
Postat av: Jenny

hahahahahaha

2008-06-25 @ 11:56:49
URL: http://jnnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0