PANNKAKSTÅRTA

Idag var det sista träningen för "terminen" (vet inte riktigt vad man säger). Det var rätt så sorgligt eftersom det var sista träningen med några som måste gå upp till en annan grupp för att dem har blivit för gamla. Men vi gjorde om det till en kul träning vi körde mest dubbla och skruvar. Det gick väl helt okej jag skruvade ingenting men körde massor med dubblar. Trampett är inte direkt min starka sida men jag får kämpa på. Efter träning bestämde karro,bella,malin,emmi och jag oss för att göra pannkakstårta så vi cyklade iväg till ica och köpte massor med godsaker sen stod vi i köket i våra gympahall i flertal timmar och gjorde våran tårta hah vi hade jättekul. Men tårtan såg nog och verkade godare än vad den blev. Första tuggan tänkte man ju "gud va gott måste ta mer!" men efter några fler så mådde man nästan illa för att det var så sött det blev för mkt med nutellan, chokladsåsen, glassen, sylten, bären, mentosarna och allt var det nu än var vi hade i. hah men kul hade vi iaf och det var ju det viktigaste!



snyggaste <3 made by me haha

hare bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

säsong annars?

2008-06-15 @ 22:30:30
Postat av: Jenny

Nej det säger man faktiskt inte det finns inga säsonger inom gymnastiken man kan träna/tävla året runt

2008-06-15 @ 23:24:31
URL: http://jnnys.blogg.se/
Postat av: ääna

haha ouuff vilken diss jenny!!! <3<3<3

2008-06-19 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0