SYDPOOLEN - REN BESVIKELSE

Idag har jag varit på sydpoolen (äventyrsbad i södertälje) med kompisar. Gud vad jag hade stora förväntningar när jag åkte dit! Tänkte typ att det skulle va det bäst av de bästa äventyrbadet . Men fy fan vad besviken jag var när jag kom fram.  Det enda som finns där är typ 2 rutchkanor + ett wannabe skara sommarlands våghav.Vattnet var hemskt ofräscht där det smakade piss (fick några kallsupar +  att det stank förjävligt på vissa ställen så att jag fick kväljningar Men hursomhelst hade vi väldigt kul (tyvär ej pågrund av sydpoolen). Vid drog väl oss hem runt 5 tiden och åkte in mot stan där vi gick och kolla innan vi åkte hem med pendeln . Jag trog jag såg magnus hedman :O (den där fotbolls killen som är gift med nån av graaf systrarna) när han åkte i sin cab till kungsträdgården. Kom hem efter 21.00 nån gång och käkade lite grillat! :)
Just nu är det halvlek i spanien -ryssland matchen. hejar på ryssland, kul att se dem i finalen + att det inte skulle kännas lika uselt och klantigt av sverige som förlorade mot ryssland i gruppspelet om ryssland skulle gå till final

Betyg sydpoolen 1 av 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0